Solskensdag


Idag var jag ledig, jag vaknade vid åtta av att några ungar skrek i trapphuset. Vem låter sina ungar leka i trapphuset åtta på morgonen?? anyways, jag somnade om och vaknade vid halv tolv. Då gick jag ut i solen, jag hoppade av tuben vid stureplan och tänkte gå till söder för att träffa lokamelonen som fyller år idag. När vi möttes upp vid slussen så var hon också sugen på promenad så turen förlängdes till hornstull där vi fikade på mysiga copacabanafiket vid strand. Nu äre simpsons till halv nio sen tar jag nog ett bad!









just, jag handlade mat som jag ska klara mig på tills lön, får inte inte inte äta ute, har inte inte absolut inte råd!

(from idag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0