Sa jag att fågeln återuppstod?


hej hej hemskt mycket hej

idag åkte jag till gnesta för att hänga med nettan. vi käkade lurre på tekannan, jag blir alltid mätt&nöjd där för de smakar så braa haha. Sen hängde vi i ballebro som vi gör mest och bäst. Nettan ska börja jobba med ett projekt som gör att hon måste köra bil till olika platser i sthlm så vi tog en provtur till liljeholmen för att hitta affären och bra parkering osv, det gick fiiiint. spännande! sen kunde jag ta tuben därifrån.

Ikväll blire bara lugna bullar, ska upp och jobba hela jävla dan imorrn. mamma som sa att de ska bli tio plusgrader, TIO! herregud. de blir inge för mig. men jag funderar på att hoppa av en bit från jobbet och gå sista biten för att få smaka lite på våren. det ska jag göra. Efter jobbet imorrn åker jag hem till lokamelonen, hon ska ha fest och många favoriter kommer befinna sig där, finfint!





haha jag gör vad jag kan med dom medel jag har


Kommentarer
Postat av: ida

men hörru, det låter ju kanoners! vi hörs av ja! :) pussas

2010-03-19 @ 22:08:44
URL: http://ww.idissla,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0