Onsdagsbiljard


Igår möttes jag och tessan upp vid odenplan för den gamla rutinen onsdagsbiljard. Vi har ett soft ställe bakom konsum med bra musik och rökrum. Den skäggiga bartendern har även vid tillfälle bjudit på stänkare.

Efter 2 vinster var och en hel del öl gick vi vidare till tranan och tog en öl där, då hörde luren av sig och ville att vi skulle komma till bauer på götgatan. Så vi drog dit och mötte upp luren, johan och david. Later on splittrades gänget och även jag tänkte dra hem men det var 28 minuter tills min mörbytuben skulle gå så jag hängde med martin och david till olssons för ytterligare beer.

>Idag vaknade jag tio i tre på eftermiddagen, jag hatar sånt. Min lediga dag har bara pågått några timmar och det är redan kväll.. Och jag har inte gått upp ur sängen :/







ska man orka ut på typ en promenad eller nått? njaa jag är iofs ledig imorrn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0