Makerska


Hola!
Det flög in en fågel i butiken idag, den kommer aldrig att komma ut. inte förns den sopas bort som ben om kanske 7 år eller så.

Nu är jag tillbaka i stockholm efter att ha spenderat helgen i oslo. Det var verkligen en leva livet-helg som fick en att glömma att det finns jobb och måsten. Fri och ledig och glad och vårig och nya intryck och coola hundar och roliga fina människor som var glada. Lite bilder lyckades jag ta.


eva&filippa väntar på trikken på utflyktsdagen

på operahuset

öl och sviiiingod skaldjurssallad

eva&bella in ze bath

thorsi och jeg


Ledighetens furste har friat till mig.


Kommentarer
Postat av: ida

usch, stackars fågel! hoppas du mår bra mojpi och att oslo var skoj!

2010-03-16 @ 09:16:23
URL: http://idissla.blogg.se/
Postat av: Sophia

jag mår bra edo! hoppas du mår bra! syns till din födelsedag kanske :)

2010-03-16 @ 19:51:18
URL: http://konspirationstekniker.blogg.se/
Postat av: evova

dom dær tre huvudena i bakgrunden på bild nr 2 var snygga. en extra krydda till bilden liksom!

2010-03-22 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0