I'TS ALIVE!

I'M ALILVE!

Jag har bara inte haft internet på ett tag. Men nu jävlar kanske de löser sig.

anyways, jag är hos nettan i gnesta. kom hit igårkväll. vi drack vin i pulkabacken och åkte tefat så att snön yrde.

nu har jag en liten paus här, ska nog lägga mig och läsa breaking dawn tills dom kommer tillbaka. bok nummer fyra i twilight-serien. Jag vet en korv som kommer att grina när det är slut. fan vilket jobbigt tangentbord detta var. Japp.

mer updates och bilder kommer när jag får internet att funka hemma i danderyd.

Kommentarer
Postat av: edo

jippie! jag har kollat in här varje dag i hopp om en update och nu finally! :D

2010-01-24 @ 20:25:33
URL: http://idissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0