head trauma


aj aj aj. jag har haft en dålig dag idag.

Jag glömde min astmamedicin hos pappa när jag åkte därifrån på lördagmorgonen, så på jobbet idag hade jag riktigt tungt att andas, jag tar ju vanligtvis medicinen två gånger om dan. Det var en konstant känsla av att vara anfådd fast jag stod helt still, jag var tunn i skallen och trött och orolig i kroppen. Jag var ensam i butiken hela dan vilket är jobbigt och påfrestande. Jag hade alltså redan en ganska jävlig dag, men som grädde på moset så far en plåthylla rakt ner i pannan på mig. fan alltså. Jag har världens jävla bula nu och ont i hela huvudet.

Det känns så jävla snopet när nått ramlar ner på ens huvud. Det är inte rätt och rättvist på nå sätt. fan de gör ont och jag blir nästan lite orolig, men när man slår sig på andra ställen så göre ju ont ett tag så de är väl samma sak med huvudet i guess.

Nåja, dan blev lite bättre när jag åkte hem till anna och fick medicin mat och dusch. Mitt badrum är ju ur funktion här ett tag, vilket suger men jag orkar inte tänka på det.

Annars så har mitt liv återgått till de softare, men mer om det när jag inte har så ont i huvudet. Imorgon är de sovmorgon och dramakurs! hey!

Kommentarer
Postat av: edo

åh, vad roligt att du kommenterade en massa! jag har sökt skatteverket i nypan faktiskt. hoppas nästan lite att jag får det. det vore ju bra. ska du vara i sthlm under sommaren kompis? jag är värsta gym tjejen nu för tiden förstår du :) kör typ cykel och cross-trainer och lite styrkemaskiner för mina överarmar och så. det är roligt faktiskt! roligt också att vi ska få sova hos dig. det blir mitt bästa <3

2010-02-19 @ 17:35:32
URL: http://idissla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0