Time to pack it up


Godmorgon!

Idag måste jag alltså packa ner och ihop mitt bohag i den här lilla lyan så gott det går, för imorrn flyttar jag. Absurt att jag ännu inte vet vart. Men jag orkar inte tänka på det där mer, det blir som det blir.

Jag vaknade av att nettan ringde mig för ett nettan&kåven-prat, vem vet hur länge jag hade sovit annars? Nu är jag iaf ensam här och undrar hur jag ska komma igång. Musik behövs alltid. Kaffe känns vitalt, men för att få kaffe måste jag lämna huset för kaffebryggaren som finns i det äckliga korridorsköket här innehåller flugor. BLÄ.

Nåja, jag kanske ringer lokamelonen, går över till henne tar en kaffe kanske en promenad medans det är ljust och sen kommer hem och packar? bra?

mmjaaa litar jag på mig själv att jag kommer tillbaks till packningen i tid, så att jag dessutom hinner göra mig iordning till julbordet ikväll halv sju? Vi får la se.

                                   


....-......--.....mini-meees

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Sjukt jobbigt att flytta alltså!!!

2009-11-29 @ 11:10:59
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0