Stockholm ligger öde och världen håller andan



Jag har bott på så många ställen bara här i Stockholm, nu måste jag flytta igen. Hagar Gulli ringde mig idag, hon är en tant i Axelsberg. Hon verkar gullig men jag vill inte bo hos Hagar Gulli, jag tror inte jag kan hålla upp skenet av en gullig duktig duktig duktig flicka 21 år.se hur länge som helst.

Följde med några jobbarkompisar och käkade på vapiano gamla stan efter jobbet idag, mmm vad gott det var att äta maaat som inte är nudlar morötter och ägg som har varit min fattigmansdiet ett tag. Jag är fortfarande fattig men jag har räknat ut exakt vad jag får göra av med innan lön och tack vare min nudlar-morötter-äggdiet så klarar jag mig. Shit jag kommer att klara mig, fatta att jag inte fått lön på 3-4 månader shiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0