Ge mig some salt



Det här med att sitta under en handduk med en skål hett vatten var way more effektfullt än jag någonsin kunnat ana.

Jag skulle försöka bota min förkylning hos anna och hon föreslog detta, jag slängde i typ en halv liter salt också för att enligt mina googlesökningar så var saltvatten lösande för en täpt snok. Att bara stå framför skålen och sniffa lite gav mest ingenting, men när jag satt jag mig under handduken så hamnade jag i den galnaste finska bastun och i det saltaste havet och regnskogen på samma gång. Helt tokigt. Jag fick världens chock och började hosta och undrade om jag skulle klara av det, men efter ett tag var det fantastiskt. Det där ska jag göra ofta, även om jag inte är förkyld. Vilken renande effekt det blev i fejset och lungorna och överallsh.



vooooolig <3


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack så jätte mycket :D

2009-11-28 @ 01:39:44
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: sandra

nemen vet du vad du ska göra? Du ska kasta ner några vicks halstabletter i vattnet och sen under handduken och bara aaandas! Det är grejer som funkar det!

2009-11-29 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0