Förändringsdag


Julbordet med jobbet igår var jätteroligt! Det är riktigt härliga brudar, och chefen var jätteglad och dansade :)

Imorse åkte jag ut till huddinge för att titta på en lägenhet. Det visade sig att "lägenheten" var en del av en villa ute i skogen. Kanske inte riktigt vad jag hade tänkt. Jag flyttar hem till anna idag, det känns bra. Vi kommer laga bra middagar och dricka kaffe tillsammans. Dessutom ska jag se till att till fullo utnyttja gymet på nedervåningen.

blush m' blauw

snart borde mamma & anders vara här.



.

Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

FIn blogg (:

2009-11-30 @ 17:20:23
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: olga

sv: Haha åh, världens finaste barnbok tror jag nog!

Dock har biopremiären flyttats fram till slutet av januari 2010. Inte okej!

Och tack så hemskt mycket! Nu blev jag glad!

Ha det fint!

2009-11-30 @ 22:42:01
URL: http://oceaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0