Faschja

När jag kom hem till pappa ikväll så ville han visa vad han gjort, http://www.tackfilm.se/?id=1258884945

Han som inte ens är särskilt datorvan har suttit och valt en bild och fixat, GULLIGT!

 

Jag har haft en jättefin helg i Linköping, ida och jag tog en härlig solskenspromenad igår. Vi lagade mat och gick sedan ut på HG på kvällen.

När vi kom fram till HG så stod det en kille utanför och rökte, ida och jag pratade med varandra så om han inte var döv så borde han ha uppfattat vår närvaro. Trots detta så fes han skithögt rakt ut i tystnaden och slängde sedan en nervös blick åt vårt håll. Jag som såklart tittade mot honom när jag hörde ljudet, mötte hans blick för en sekund och blev helt stressad och började svamla om vad de stod på nån skylt. Undra om ruben besökte honom den kvällen?

 


Kommentarer
Postat av: edo

jag tyckte det var megabäst när du var här hos mig kompis! igår och lite idag har jag roat mig med att sy kuddar och duk och gardin och torkat apelsiner i ugnen, det tog massa timmar men jag gillar't. :) är det här din första kommentar kanske till och med. i sånt fall, cooohooolt! :) puss

2009-11-23 @ 20:55:40
Postat av: sophia

Åh du är så duktig käraste väna! Jag tycker också det var megabäst.



kiitos för min första kommentar :)

2009-11-25 @ 23:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0