Aren't we forgeting the true meaning of Christmas? You know, the birth of Santa.



Jag har träningsvärk från flytten igår. HELT SJUKT vad grejer jag har. Jag fick trots separationsångest skicka med en hel drös skor och kläder med mamma hem till hemstaden. Likabra antar jag eftersom jag kommer flytta snart igen. Detta liv alltså.

Första advent igår, mamma hade med sig två porslinstomtar så att jag skulle ha lite julpynt haha :) Det infann sig faktiskt lite julkänsla på kvällen med glögg och klassikern "Ensam hemma " på tv. Den filmen har ju ett par år på nacken nu och man har väl sett den tiotals gånger men jag tycker om den.




Kommentarer
Postat av: sofia

låter mysigt :)

sv: tack så jättemycket, vad glad jag blir :D

2009-11-30 @ 21:00:15
URL: http://klick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0