25 försök

Jag har mailat 25 pers idag, kan inte nån hyra mig en lya?

Löning idag, i vanliga fall hade jag nog vart ute på onsdagsbiljard med en kanna öl. Icke idag. Jag mår riktigt dåligt. Jag kommer bli sjuk nu förbannade skit. Jag har inte råd att vara hemma, men så länge jag kan minnas inom den här kedjan så går man till jobbet ändå. Knaprar alvedon och snyter sig bakom kassan. Därför vill jag verligen inte bli sjuk nu. Har dessutom en rolig helg att se fram emot, ska på julbord med jobbet på lördag och hade nog tänkt en riktig utgång på fredagen också.



Dessa stövlar fyndade jag i stan idag. Jag gillarom ^^

Kommentarer
Postat av: sandra

tuusan sjutton bullar va snygga dom va! as nice!

2009-11-25 @ 23:22:54
Postat av: Sophia

haaaaank you :)

2009-11-25 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0