uuuh jackie chan is behind me


Grejen är den att jag gillar att jobba mitt i smeten. När jag går ut och tar en cigg på lunchen så infinner det sig en sån fin känsla av lugn när staden pulserar omkring mig. Vid korsningen kungsgatan/sveavägen står jag och lutar mig tillbaka mot konserthusets blåa vägg. 

Lokamelonen&Viktor skulle till strand idag och se massa bra band och dricka massa öl, jag blev överöst med lockningar och övertalningsmetoder att följa med. Men de funkar bara inte, jag är aaalldeles för trött idag. Det känns som jag halkat ur min festa-3-gånger-i-veckan- rutin något, vilket iofs är bra, men just orken skulle jag vilja ha tillbaka. Den infinner sig väl när julrushen och mitt fullspäckade schema är över.

 

På lördag blire iaf öl i nettans utebad :)


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hejdär! :) haft en bra dag? ♥

2009-12-11 @ 15:27:05
URL: http://haidis.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Taylor Swift (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/december/taylor-swift-fifteen.html#comment

2009-12-11 @ 16:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0