school of hair



En sak jag älskar med facebook är att man får reda på när gamla vänner och övrigt peeps skaffar barn! Det tycker jag är otroligt intressant, man får en sån rolig chockad reaktion varje gång och säger NÄE? NÄE ÄRE SANT? SKA **** FÅ BARN? HAR ***** FÅTT BARN? OJOJOJ

Jag ringde school of hair när jag vaknade, tänkte kolla om dom hade en tid idag (det är ju en av få "lediga" dagar denna veckan, jag har skola idag så jag är väl inte direkt ledig men jag har mer tid). Det hela slutade iaf med att jag ska bli hårmodell åt killen jag pratade med. Jag får en gratis klippning på tisdag precis som jag vill ha det, och sen så måste jag komma dit på onsdag på lunchen och visa upp min frilla för hans teachers of hair. Spännande, hoppas snubben vet vad han gör-

Nu ska jag ner till gymmet och................ gymma!





....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0