så! tack så mycket! hej!


FINALLY. 6 dagars arbetsvecka med låånga dagar är äntligen slut och imorgon är jag LEDIG! Mina vänner skickar mig frågande sms om jag överhuvudtaget lever eftersom jag vart så frånvarande på sistone, det har blivit nästan total isolering. Jag har verkligen inte orkat nått annat än att komma hem däcka vakna jobba komma hem däcka vakna jobba. Visst hade jag nog hoppats på att orka ut på några öl ikväll men jag måste sova. Så fort julen är över så kommer mitt vanliga liv tillbaka, men först fyra underbara dagar hemma med massa mys och fest med familj och vänner! Jag lääääängtar!!!

Imorgon kommer Kalle hit, vi ska på julmarknad precis som förra året. De blir najs.

Jag trivs väldigt bra på jobbet, även om det har gjort mig jävligt trött på sistone. Jag har redan fått förtroende att öppna och stänga själv, vilket såklart känns bra :)

Kommentarer
Postat av: sandra

heja heja du är bäst! ingen protest! :) HAHA :P

2009-12-19 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0