happy news. bra dag!



Jag har precis kommit hem från Rebecka. Hon hade mat färdigt när jag kom dit efter jobbet, jättegulligt! Så vi åt den och delade en flaska rött, rökte inomhus och pratade. Hon är fin.

Och det är mycket tack vare henne som...........................


JAG HAR FÅTT EN NY LÄGENHET!!!!

Helt fantastiskt! Jag ska få hyra en etta i Danderyd för 3200 i månaden i 6 MÅNADER!!
Det tar 13 minuter med tunnelbanan till centralen, så det är inte alls långt till jobbet. Den kommer vara bara min och jag har en jättestor balkong med världens utsikt och baaaadkar :)

Jag kan knappt fatta att jag kan slappna av i ett halvår.

Rebecka var min referens som min nya hyresvärd ringde, jag hyrde lägenheten på gärdet av henne och det gick jättebra. Hon försäkrade snubben om att jag var pålitlig. Guuuuuuld!

Imorgon efter jobbet så ska jag dit och skriva kontrakt, överföra hyra ooch få nyckeln. Sen är den min :) HURRA HURRA!

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

NEJ men va roligt :);)

2009-12-10 @ 00:49:15
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: edo

men gud vad fint! jippie! flyt flyt flyt :)

2009-12-10 @ 11:03:06
Postat av: Sophia

jaaa väldans med flyt!! wihoo :D

2009-12-10 @ 21:23:29
URL: http://konspirationstekniker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0