Dan före Dan före Dan


Idag var det en jättesöt gubbe som bad mig att slå in tavlan han köpte till en julklapp. Han sa att den var till honom själv eftersom han var ensam, men han ville att de skulle ligga nånting fint under granen. WUUUIIIIII (intensivt gråtläte) fy tusan vad sorgligt det var. Jag ansträngde mig och gjorde paketet så fint som det bara gick.

Imorgon ska nettan komma till mig efter jobbet, vi ska ha glögghäng och bästis-tid :D HEY HOHI !!! Hon ska sova här och sen ska vi båda åka till våra olika jobb och jobba sista dagen innan jul.. BRA BÄTTRE BÄST


today

Jag åt kroppisar idag. Uh de låter så äckligt verkligen.

Kommentarer
Postat av: sandra

nej men gud, stackars stackars lilla ensamma gubbe. usch jag hatar verkligen sånt där! nu mår jag ju svindåligt, fan.

2009-12-21 @ 22:30:07
Postat av: sandra

och hallå, fint hår btw!!

2009-12-21 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0