Dag med Nygren


Åh vad skönt det var att vakna av mig själv imorse. Jag vaknade ändå ganska skapligt och gick upp och började rota runt och slå in paket så att anna vaknade och frågade vad fan jag höll på med haha.

Sen kom nyggan och vi gick ut till skansen, drev runt lite på markanden och smakade på lite skit och åt en renklämma haha. Haha jag är lite garvig, blir lätt så när man hängt med nyggo en hel dag. Sen tog vi iaf bussen tillbaka för då var man sådär lagom nerkyld. Vi gick i lite affärer, käkade på kungshallen och sen åkte vi till min nya lägenhet. Jag har ju inte alls hunnit flytta in där trots att jag haft den i min ägo i en vecka typ. Det har helt enkelt inte funnits tid eller ork för det, men nu åkte vi dit och kollade lite och skrubbade lister som jag längtat efter att få göra av nån sjuk anledning. Det kändes precis så bra som jag tänkt, om inte ännu bättre. Jag ser skitmycket fram emot att få göra den mysig och ta in mina grejer och ja, göra den helt min liksom. Men de blir väl efter jul i guess. Jag får lov att finna ro i den tanken, ingen stress (bara fart och fläkt ändå).

Jag har bilder men min kamerasladd verkar vara lite bortstädad, de kommer väl senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0